Pályázatok

2017. március-április

Milyen kérdést intéznék a miniszterekhez, ha képviselő lennék?

Kiíró: Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat
Határidő: 2017. 06. 02.
Tárgy: Az Országgyűlés és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat pályázatot hirdet gyermekintézmények számára a Gyermekek Világnapja alkalmából. A nyertes gyermekek részt vehetnek ősszel a VII. Gyermek- és Ifjúsági Országgyűlés ülésén a Parlamentben. Pályázni egyénileg, illetve 20 fős csapatokkal lehet, 8–18 év közötti fiatalok részvételével. A pályázat formája: a tervezett kérdések leírása és indoklása, min. egy A4-es oldal terjedelemben, elektronikus vagy postai úton benyújtva.

Részletek: www.gyermekmento.hu

 

24. Országos Diákfilmszemle

Kiíró: Aranytíz Kultúrház
Határidő: 2017. 08. 01.
Tárgy: A POLIFILM Műhely Közhasznú Alapítvány, az Aranytíz Kultúrház és a Ház a Réten Közhasznú Kulturális Egyesület 24. alkalommal rendezi meg filmmel és videóval foglalkozó ifjú alkotók részére az Országos Diákfilmszemlét. Az idei évben három kategóriában fogadnak el nevezéseket: 1. általános iskolás; 2. középiskolás; 3. fiatal filmes. A jelentkezők 20 percnél rövidebb alkotásai előzsűri nélkül kerülnek be a szemle programjába. A 20 percnél hosszabb filmek versenyprogramba kerüléséről előzsűri dönt. Az arra érdemes alkotásokat a zsűri véleménye szerint díjazzák.

Részletek: diakfilmszemle.polifilm.hu; www.aranytiz.hu; www.hazareten.hu

 

TANULJ-TANÍTSD-TUDD (TANTUdSZ) –Egészségnevelés

Kiíró: Magyar Tudományos Akadémia; Semmelweis Egyetem
Határidő: 2017. 07. 10.
Tárgy: Az MTA-SE Egészségnevelés Kortárs-Oktatással Kutatócsoport a TANTUdSZ program részeként várja diákok és tanárok pályamunkáit kortárs egészségnevelés témakörben. Az ideális pályamunka: egy választott egészségnevelési és helyes életvezetési módszer tanítását dolgozza ki és mutatja be; 6–10 éves kisiskolások számára szerethető és befogadható; középiskolások és felsőoktatási hallgatók által, kortársoktatás keretében megvalósítható; innovatív, kreatív, eredeti, hatékony. Választható problémakörök: 1. megfelelő mennyiségű és minőségű folyadékbevitel; 2. kézhigiéné, kézmosás; 3. gyermekek érzékenyítése az anyagi nehézségek vagy fogyatékosság miatt más helyzetű gyermekek sorsa iránt, valamint a közös együttlétre, játékra való buzdítás; 4. testmozgás játékos formában.

Részletek: Dr. Falus András, andras.falus@eduvital.net, illetve www.eduvital.net/index.php/hu/tantudsz/ismerteto