A tanári és a tanulói szerep
IRODALOM
Berne, Eric (1984): Emberi játszmák. Budapest: Háttér.
Berne, Eric (1999): Sorskönyv. Budapest: Háttér.
Falus Iván – Golnhofer Erzsébet – Kotschy Beáta – M. Nádasi Mária – Szokolszky Ágnes (1989): A pedagógia és a pedagógusok. Budapest: Akadémiai.
Golnhofer Erzsébet – Szabolcs Éva (1999): A gyermekkor kutatása új megközelítésben. Műhely, 5–6. sz., 175–179.
Hegyi Ildikó (1996): Siker és kudarc a pedagógus munkájában. Budapest: OKKER.
Hunyady Györgyné (2014) [2001]: Laikus pedagógiai nézetek vizsgálata. In: Hunyady Györgyné – M. Nádasi Mária (szerk.): Az iskolakép változatai és változásai. Budapest: ELTE Eötvös, 17–20. http://www.eltereader.hu/media/2014/06/Hunyady_Nadasi_Az-iskolakep_READE...
Loránd Ferenc (1997): Az egységes iskoláról. Új Pedagógiai Szemle, 1. sz., 3–19.
M. Nádasi Mária (1999): Oktatási módszerek. Kézirat. Budapest: OKI Kutatási Központ.
Nagy Mária (szerk.) (1998): Tanári pálya és életkörülmények. Budapest: OKKER.
Pléh Csaba (1992): Pszichológiatörténet. Budapest: Gondolat.
Venter György (1997): A tanári mesterségre való felkészítés. Példák Németországból és Ausztriából. Nyíregyháza: Stúdium.