A képtől az előadásig
IRODALOMJEGYZÉK
Bakó Katalin, Domokos Dóra és Goda Beatrix: Szöveg nélküli képkönyvek alkalmazása könyves foglalkozásokon. Könyv Könyvtár, Könyvtáros. 28. 12. 3–23.p. Letöltés: https://epa.oszk.hu/01300/01367/00323/pdf/EPA01367_3K_2019_12_003-023.pdf [2020.05.09.]
Bezerédj Amália (1836): Flóri könyve sok szép képekkel, földrajzokkal és muzsika melléklettel, Pest.
Czvitkovits Judit és Dr. Vekerdy Tamás: A mesék oldják, vigasztalják, megnyugtatják a gyereket. 2015. október 27. Letöltés: https://nlc.hu/mesedoboz_gyujtooldal2/cikk/vekerdy-tamas-mese/ [2020.05.14.]
Csányi Dóra, Simon Krisztina és Tsík Sándor (szerk., 2016): Papírszínház – Módszertani kézikönyv. Csimota, Budapest.
Fang, Zhihui (1996): Illustrations, Text, and the Child Reader: What are Pictures in Children’s Storybooks for? Reading Horizons. Letöltés: https://scholarworks.wmich.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1280&context=... [2020.05.09.]
Gabnai Katalin (2015): Drámajátékok. Bevezetés a drámapedagógiába. Helikon, Budapest.
The International Kamishibai Association of Japan (IKAJA) https://www.kamishibai-ikaja.com/en/about-eng.html [2020.04.19.]
Kamishibai [szócikk]. In: Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Kamishibai [2020.03.31.]
Kaposi László (szerk., 1995): Színház és dráma a tanításban. Kerekasztal Színházi Nevelési Központ, Magyar Drámapedagógiai Társaság, Marczibányi Téri Művelődési Központ, Budapest.
Kaprow, Allan (1996): Assemblage, Environmentek & Happeningek. Letöltés: https://www.artpool.hu/Kaprow/HappEloszo.html [2020. 05. 13.]
Kasza Julianna (2006): Hófehérke és a hét törpe. Design-sorozat, Csimota
Kibédi Varga Áron (1996): A műfajokról. Irodalomtörténet, 27/77. évf. 3−4. sz. Letöltés: http://epa.oszk.hu/02500/02518/00276/pdf/EPA02518_irodalomtortenet_1996_... [2020.05.09.]
Kiss Orsi: Boldizsár Ildikó: Az ember genetikailag kódolt történetéhséggel születik. 2016. február 29. Letöltés: https://konyves.blog.hu/2016/02/29/boldizsar_ildiko_az_ember_genetikaila... [2020.05.06.]
Keresztúri József (2016): Előzmények és mai tendenciák – drámapedagógia a közoktatás rendszerében. In: Dráma – pedagógia – színház – nevelés, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest.
Kibédi Varga Áron (1997): A szó-és-kép viszonyok leírásának ismérvei. In: Kép-fenomén-valóság, szerk. Bacsó Béla, Kijárat, Budapest. 300−329.
Körömi Gábor és Sándor Ildikó (2016): Mi a Meseház? (A gyakorlat módszertani megközelítése). In: Dráma − pedagógia − színház − nevelés, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest.
Lenain, Thierry (2012): Mi lenne, ha… Csimota, Budapest.
Long, Matty (2019): Szuper Boldog Varázserdő, Öt bátor hős. Egy hősies küldetés. Cerkabella, Szentendre.
Novák Zsófi Alíz: A mese hozzásegít a boldogsághoz/Boldizsár Ildikó meseterapeuta, 2017. 02. 08. Letöltés: https://olvassbele.com/2017/02/08/a-mese-hozzasegit-a-boldogsaghoz-boldi... [2020.05.08.]
Massenot, Véronique (2017) A nagy hullám. Csimota, Budapest.
McGowan, Tara (s.a.): Kamishibai – A brief history. In: Kamishiba for kids www.kamishibai.com/history.htmlMCGOWAN, Tara (s.a.) Kamishibai – A brief history. In: Kamishiba for kids. www.kamishibai.com/history.html [2020.03.08.]
McGowan, Tara (2015): Performing Kamishibai: An emerging new literacy for a global audience. Routledge Research in Education, Routledge, www.books.google.hu
Pavloff, Franck (2017): Barna hajnal. Csimota, Budapest.
Révész Emese: A vizuális narráció eszköztára a Design-könyvek sorozatában, 2019. 11. 23. Letöltés: https://revart.eoldal.hu/cikkek/gyermekkonyv-illusztracio/a-vizualis-nar... [2020.05.09.]
Sallai Éva (2015): „A mese a nevelés táltosparipája”. Letöltés: https://folyoiratok.oh.gov.hu/uj-kozneveles/a-mese-a-neveles-taltosparipaja [2020.05.04.]
Storycard Heater http://www.storycardtheater.com/ [2020.04.19.]
Tasi Katalin (2016): Vízcsepp. Csimota, Budapest.
Tasnádi Zsuzsanna (2015): Vásári képmutogató. Letöltés: https://www.neprajz.hu/gyujtemenyek/a-honap-mutargya/2015_01_vasari-kepm... [2020.03.11.]
Varga Réka (2016): A Papírszínház felhasználási lehetőségei a gyógypedagógiai gyakorlatban. Szakdolgozat, Károli Gáspár Református Egyetem, Gyermek- és ifjúsági irodalmi szakember szakirányú továbbképzés, Budapest.
Várnai Zsuzsanna (2017): Kép és szó. A vizualitás szerepe és jelentősége a kortárs gyerekirodalomban. In: Mesebeszéd. A gyerek- és ifjúsági irodalom kézikönyve, szerk.: Hansági Ágnes, Hermann Zoltán, Mészáros Márton, Szekeres Nikoletta, Fiatal Írók Szövetsége, Budapest.
Write out Louds http://writeoutloudsd.com/education/storybox-theatre-kamishibai/ [2020.04.19.]
Zalka Csenge Virág (2019): Hősök és pimaszok. Mit és hogyan meséljünk a kamaszoknak? Pont, Budapest.
Zalka Csenge Virág (2016): Mesemondók márpedig vannak. A nemzetközi mesemondás világa. Pont Kiadó, Budapest.
Letöltés: http://www.zalkacsenge.hu/mesecsokrok/iskolaknak/ [2020.05.04.]